2013. november 24., vasárnap

Egy hétvége Párizsban

Kitört rajtam a rossz természet, nem volt kedvem se turistáskodni, se másokhoz alkalmazkodni, közelébe se mentem a kollégáimnak, a Louvre-nak meg az Eiffel-toronynak.
Helyette megcsodáltam a Szent Mihály körúton a sárga leveleket, a Luxemburg-kertben a kacsákat meg a sültgesztenye-árusokat, a Clignancourt-kapunál a vízipipázó arabokat, a Montreuilnél a zsibvásárt, a Notre Dame székesegyházban egy ...orgonakoncertet, a Rivoli utca 59-ben a művésztanyát, egy szép polgári ház cirádás lépcsőházát (köszönöm Aniko Siklosinak a kapukódot és a szíves vendéglátást), a Bastille-nál egy zajos tüntetést az adóemelés ellen, és számos utcai performanszot.
Felugrottam random buszokra, amikről fogalmam se volt, merre tartanak, kirúzsoztam a számat az ablaküvegben, végighallgattam egy parázs vitát arról, hogy egy mamának a buszon kötelessége-e csitítani a kiabáló gyereket, vagy a többi utasnak illik toleránsnak lenni, aztán amikor megéheztem, beültem egy névtelen kis kávézóba.
Na jó, a végére becsúszott egy séta a Champs-Élysées-n, elvégre mégiscsak Párizsban vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése